زکات علم در نشر آن است.

آنچه را که یافته ایم و یا یادگرفته ایم، با یکدیگر تقسیم کنیم.

زکات علم در نشر آن است.

آنچه را که یافته ایم و یا یادگرفته ایم، با یکدیگر تقسیم کنیم.

زکات علم در نشر آن است.

پروژه بلاگ:
با سلام سید امیر علی حیدری هستم
دانشجوی رشته IT، به امید خدا بعد از
این تحقیقات و مـقالاتی رو کـه به مـرور
آماده می کنم، بعد از ارائه،اینجا منتشر
میکنم، قصـدم از انتشارات مقالات نشر
علم و دانـش و تقســـیم یافتــه های
خــودم بـا تمــام دانشجویان و محققین
عزیـزه. مقـالات تو یـک موضـوع خاصـی
نیـست و شامــل تحقیقـــات درسی و
شخصی خودمه و موضوعات:کامپیـوتری،
فنـاوری،مذهـبی،تکنـولوژی، الکترونیک
و ... در بر میگیره.در صورتیکه مقـاله ای
داریــد و علاقه مند به نشـر اون توسـط
پروزه بلاگ هسـتید می توانیـد با مـا در
تماس یاشید. موفق باشید.

نویسندگان

نشان دوستان


پروژه بلاگ:

با سلام سید امیر علی حیدری هستم دانشجوی رشته IT، به امید خدا بعد از این تحقیقات و مـقالاتی رو کـه به مـرور آماده می کنم، بعد از ارائه،اینجا منتشر میکنم، قصـدم از انتشارات مقالات نشر علم و دانـش و تقســـیم یافتــه های خــودم بـا تمــام دانشجویان و محققین عزیـزه. مقـالات تو یـک موضـوع خاصـی نیـست و شامــل تحقیقـــات درسی و شخصی خودمه و موضوعات:کامپیـوتری، فنـاوری،مذهـبی،تکنـولوژی، الکترونیک و ... در بر میگیره.در صورتیکه مقـاله ای داریــد و علاقه مند به نشـر اون توسـط پروزه بلاگ هسـتید می توانیـد با مـا در تماس یاشید.
 
هدف "پروژه بلاگ" برای در اختیار قرار دادن پروژه هایش صرفاً تولید علم و بالا بردن سطح علمی دانشجویان و محققان است بدین منظور که اگر کسی در حال تحقیق بر روی یک موضوع خاصی است بتواند مطالب تولیده شده شبیه به آن را مطالعه کند و بتواند در پروژه خود جامعیت و قاطعیت ایجاد کند. هرچند که پروژه بلاگ میداند در این راه امکان سوء استفاده برای بعضی ها باز است امّا باید توجه کرد که حتی اگر شخصی که بخواهد پروژه ای را که کسی دیگر آن را تولید یا گردآوری کرده است را ارائه بدهد اگر مقاله را دقیقاً مطالعه کرده و آن را برای چند نفر ارائه بدهد باز اشراک گذاری علم و بالا رفتن سطح علمی یک گروه را در پی خواهد داشت که این خود نتیجه خوبی است اما تنها ایراد آن عادت کردن فرد مورد نظر به ارائه مقالات دیگران است و ضررهایش مستقیماً به فرد مورد نظر بر می گردد و باید از بین رفتن استعداد و انگیزه های خود را در نظر داشته باشد و از آن اجتناب کند.
 
موفق باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی